02 December 2011

Panggilan TERAKHIR : Siapa cepat dia dapat

Salam semua, pagi-pagi tajuk entry dah macam gitu. Penekanan ya sebenarnya tu supaya lebih jelas untuk orang nampak hik hik. Pagi ini hanya nak cakap dua perkara, harap tak mencurah la idea untuk membebel panjang sebab nanti tak sampai matlamat :P. Ok perkara yang paling utama yang hendak disampaikan pagi ini ialah berkenaan KELAS SOLEKAN PERIBADI [ASAS] pada 04 DISEMBER 2011 ini bersamaan dengan hari AHAD.

Untuk kelas ahad ini sudah ada 3 pelajar yang booking, ini bermakna masih tinggal lagi 2 tempat untuk diisi. Barangsiapa yang berminat ingin belajar asas mekap-mekap untuk diri sendiri ini, bolehlah kiranya terus contact akak. Apa yang akan di ajar dalam kelas tu nanti?. Diingatkan lagi sekali ini adalah kelas asas tau, bukan advance jadi yang akan diajar nanti adalah yang basic dan insyaAllah lepas selesai sesi pembelajaran korang dah boleh makeup diri sendiri dengan jayanya. Ok nah amik tengok banner sebesar alam kat bawah :

Photobucket

Ok perkara seterusnya berbunyi begini, hari ini 2.12.2011 kan? ini bermakna tinggal lagi 28 hari untuk tamat sesi harga promosi untuk perkhidmatan makeup aku. Ayat ulangan yang dah banyak kali di tulis ini akan ku tulis sekali lagi ok. Mulai 01 Januari 2012 maka harga akan berubah. Untuk bandingan harga bolehlah klik SINI.

Walaupun sikit je beza tapi yang pasti harga akan naik ya kawan-kawan. Boleh bayangkan tak, dengan harga rendah sekarang masih lagi ada orang minta kurang, abis camno den nak kayo? nan ado.... huhuhu. Diharap semua customer memahami mengapa harga dinaikkan. Terima kasih, itu aje dua perkara. Berminat? Contact number ada di bawah entry ok. Nah ambiklah ko gambar sebesar alam lagi, contoh makeup yang di makeupkan ke muka sendiri. Model takda jadi tadah muka sendiri aje.


Photobucket

2 org pengomen

December 2, 2011 at 4:25 PM

bw here..
visit me k

Afiq Yassin Offcial

December 3, 2011 at 6:23 PM

hey, ini first time saya masuk blog ni (:
btw, saya follower baru u yang 781 yay.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...