16 December 2011

Koleksi : Alhamdulillah akhirnya...

Salam semua, doa aku untuk semua semoga kebahagiaan sentiasa menjadi milik kita :). Pagi-pagi jumaat ini kena berkasih sayang sikit. Cerita hari ini tak panjang dan tak banyak. Hanya nak share sesuatu yang memberikan kepuasan kepada diri ini.

Entry sebelum ini aku ada maklumkan bahawa produk makeup aku di upgrade sedikit, bukanlah kesemuanya. Ya kenyataan itu jugalah aku masih cuba untuk menerima akhirnya aku berjaya membelinya. Sebenarnya minta tolong member belikan kebetulan dia pergi ke sana. Kegumbiraan ini akan aku kongsikan kepada semua customer yang akan dan sudi menggunakan service makeup aku ini.

Selain dari naturactor dan pixy, aku akan menggunakan sebahagian produk MAC untuk makeup customer. Dengan harga yang telah ditetapkan, aku rasa berbaloi-baloi untuk customer. Tak gitu? huhuhu. Oklah jom layan gambar la...tak tahu nak bebel apa lagi. Terima kasih kepada semua yang terus support farehazone.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 org pengomen

December 16, 2011 at 9:24 AM

wahhh...nanti makin cun lh...

December 16, 2011 at 10:38 AM

@pinky

insyaAllah :)

December 16, 2011 at 11:36 AM

wah.....bestnye'
sis bile nak buat kelas lg klo ade masa nak join...=)

December 16, 2011 at 8:39 PM

@De'Nard

bln januari 2012 nanti k...tunggu je pengumuman :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...