14 December 2011

Upgrade Produk Mekap + Harga

Salam semua si cantik dan si hensem sekalian alam, apakah gerangan kesihatan kalian petang ini? Dah macam zaman kewujudan hang tuah pulak, saja nak memartabatkan bahasa yang menjadi kebanggaan aku selama ini. Letaklah english, sepanyol atau pun paris..melayu takkan hilang di dunia ewahhhh, apa kena mengena, sengal!!

Ahaks, ok kepala tengah mereng cakap pun tak betol. Tulah pekena A&W sangat gas dah sampai kepala huhuhu, ok berhenti merepek. Sebenarnya nak habaq berita gumbira ni. Mulai esok barang makeup aku telah di upgrade. Aku dah tambah lagi produk dari MAC untuk digunakan sewaktu makeup orang. Walaubagaimanapun aku akan gabungkan juga dengan naturactor dan pixy ok. Itu kesukaan dan kewajipan dalam makeup aku.

Selepas barang di upgrade maka dengan itu, harga harus di naikkan sedikit. Seperti yang hebahkan sebelum ini, akan tetapi jangan risau ok kawan-kawan harga yang ditetapkan selepas ni harga mampu bayar insyaAllah. Kalau nak tengok bandingan harga boleh pergi ke pages PERKHIDMATAN di atas, atau pun klik jelah kat SINI ok.

Photobucket


Photobucket

3 org pengomen

Anonymous
December 15, 2011 at 2:07 PM

actually, reen really love make up.. teringin sangat nak belajar make up.. tapi tak tahu nak belajar ngan sape.. i really love beauty.. reen tengok hasil make up akak cantik sangat.. tahniah.. :) reen follow akak.. :)

December 15, 2011 at 3:20 PM

@♥ aeryn ♥

akak da buat class..kalau adik nak join bgtau k :)

Anonymous
December 15, 2011 at 4:38 PM

reen memang nak join sengsangat.. but, i live in kelantan.. so far from u.. so tak dapat ler nak join kelas akak.. :(

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...