19 December 2011

Kelas Solekan (one to one) - 17.12.2011 selesai

Salam semua, alhamdulillah semalam selesai satu lagi sesi pembelajaran secara personal / one to one. Kalau ikutkan sebenarnya memang ada kelas berkumpulan tetapi ditunda tarikhnya atas permintaan student. So ada seorang je yang nak class personal tu so aku jalankan juga. Terima kasih kepada semua yang terlibat.

Nama student kali ini ialah Masuri Juliana Norhisham Bates, hamik ko punya panjang nama huhuhu. Aku panggil juli aje. Ajar seorang pun ambil masa dalam 2 jam setengah, dah alhamdulillah dia dapat belajar dengan cepat dan hasilnya cantik sangat bagi mereka yang pertama kali makeup macam gini.

Untuk pengetahuan gambar di snap pakai handphone je jadi hasilnya macam tulah huhuhu. Lagi satu disebabkan class personal aku malas nak cari model, makanya modelnya adalah aku hua hua hua, jangan gelak ek tengok gambar. Jom kita tengok.

5 org pengomen

December 19, 2011 at 10:44 AM

wau.. cantik.. beza dengan sebelum dan selepas

December 19, 2011 at 2:11 PM

@KhaiZa

alhamdulillah...dia berjaya belaja dgn jayanya :)

December 19, 2011 at 3:21 PM

wow..sweetnyee make up akak..hee..

December 20, 2011 at 8:23 AM

tq adik....nak try nanti roger k

October 8, 2013 at 4:34 PM

masuri tu junior saya masa kat kolej

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...