22 November 2011

Kelas seterusnya adalah 04 Disember 2011 (Ahad)

Salam semua, ok memandangkan sambutan yang menggalakkan kepada kelas solekan peribadi anjuran Fareha Rahmat, dengan besar hatinya aku umumkan kelas seterusnya.

Aku ingin beri peluang kepada mereka yang tidak berkesempatan untuk join pada tarikh 03 Disember ini, makanya aku buka satu lagi kelas pada 04 Disember 2011 bersamaan dengan hari ahad. Diharap kepada yang berminat untuk turut serta bolehlah terus contact aku. Jika tiada penyertaan, mungkin korang tiada kelapangan aku akan tunda kepada tarikh yang lain pula.

Seperti biasa, harga kelas ini hanya RM60 + nota disediakan + sijil akan diberikan tanda terima kasih + ada sedikit makanan ringan untuk pelajar + dan barang mekap untuk pemakaian dalam kelas juga disediakan. Kelas ini hanyalah basic class ya, bukan advance class. Nak tahu kriteria pembelajaran bolehlah klik KAT SINI.


Photobucket

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...