29 November 2011

Blog dah bersarang, takpe meh aku cuci

Salam semua, akhirnya dapat online dengan gembiranya. Alhamdulillah berakhir dah cuti panjang aku, adeiiiii rasa macam nak cuti setahun huhu. Penat gila, mlm tadi baru sampai dari kelantan. Ingat nak online kat kampung tapi line semput gila, ok malas nak cakap banyak nah saksikanlah bukti bergambar bahawasanya aku berada di tanah kelantan. Kepada customer yang terpaksa aku tolak jobnya, mohon ampun dan maaf. Lepas ni jangan serik untuk jemput aku makeup lagi ok.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Maka mulai hari ini, bermula semula service makeup aku. Sesiapa yang berminat nak menempah service makeup aku boleh terus contact aku ok. InysaAllah jika tiada aral semua nya bisa di atur huhu.

* minta perhatian, gambar di cilok dari pykarahmat hik hik

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...