22 November 2011

Itulah pentingnya makeup education ahaks

Photobucket

Sebelum apa-apahal meh kita bersorak tahniah kepada skuad negara kita harimau muda kerana berjaya menumpaskan garuda yang kepatahan sayap yahoooo...alhamdulillah dengan berkat doa dan kesungguhan, kitalah juara!.

Ok terus kepada tajuk utama. Untuk tampil ayu dan anggun tak perlu pun nak makeup setebal 5 inci, bedak putih macam tepung gomak, cukup secalit warna sudah menaikkan seri di wajah. Aku pun tak suka makeup diri sendiri dengan ketebalan melampau, apatah lagi kalau makeup orang. Takut jadi opera china pulak.

Jom tengok sedikit contoh makeup nipis tetapi masih mampu nampak sweet. Sweetla bagi aku. Tak tahula korang, terpulang kepada individu untuk menilai ok. Sebarang tempahan solekan untuk pelbagai majlis boleh terus contact aku ya. Terima kasih di atas sokongan.

Photobucket

Photobucket


5 org pengomen

November 22, 2011 at 10:16 AM

wow , cantikk simple je :)

November 22, 2011 at 10:21 AM

so sweet.... tapi kami jauh kat Sabah... tak leh lah nak tempah kan...

November 22, 2011 at 10:34 AM

@nurul diana

tq, nnti try kat mata sendiri k

November 22, 2011 at 10:34 AM

@Gen2Merah

mmg jauh..sorry

November 22, 2011 at 1:08 PM

memang cantik..nanti nak try..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...