10 November 2011

Day makeup / makeover - 6.11.2011 [Perak]

Salam semua, selamat pagi semoga hari ini kelihatan lebih anggun dari semalam ecehhhh bukan main membodek kau ya. Sila berikan senyuman, terima kasih hik hik.


Seperti yang dijanjikan, baru hari ini dapat publishkan gambar masa buat day makeup di kampung hari tu. Tapi hanya inilah, yang lain tu aishhh tak boleh nak letak sebab tak bertutup apa yang perlu ditutup. Tak rancang pun nak buat amal makeup beramai-ramai huhu, saja nak heppi-heppi masa hari raya korban. Lembu tak dapat nak tengok, makan kenyang dah apa lagi nak buat..makeup lah :).


Terima kasih kepada semua sepupu dan makcik a.k.a bibik, ya kami adalah campuran javanese, kau hado? huhuhu. Kami bangga ada campuran itu, tapi nak cakap sepatah bolehlah, nak buat ayat? hampeh...huhuhu. Ok jom layan gambar.


















6 org pengomen

November 11, 2011 at 10:25 AM

sis, watlah tutorial camna nak pakai lipstick utk bibir yg lebam supaya tak nmpk lebam dan lebih segar. =)

November 11, 2011 at 10:26 AM

tahniah kak..=)

November 11, 2011 at 10:47 AM

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid

tutorial? ermmm ok akan dipertimbangkan huhuhu, kalau tutorial yg tak guna video adil tak? huhuhu

November 11, 2011 at 10:47 AM

@Ujang9897

terima kasih ujang

November 11, 2011 at 8:40 PM

dari ada taik lalat terus xde taik lalat. power lah kak fareha. :D

November 17, 2011 at 3:37 PM

@AdibahAzman

huhuhuhu...hanya naturactor

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...