29 November 2011

Ulang tayang : makeup simple

Salam, ok entry ulang tayang. Sebab musabab ada orang request untuk buat tutorial yakni video. Tetapi malang sekali peralatan tidak begitu canggih + tak reti nak edit bagai, nah amik tutorial bergambar.

Actually, ecehhhhh omputih..sebenarnya dulu dah pernah tepek tutorial ni, aku tak sempat nak makeup yang baru jadinya aku post balik yang dulu punya. Aku berjanji sekiranya selepas ini aku punya masa yang cukup, akan aku post lagi tutorial lain untuk share ngan korang. Makeup kat bawah ni memang superb simple, korang bole makeup camgini kalau nak pergi office ke jalan-jalan ke. Trademark Fareha Rahmat memang suka yang soft dan simple hik hik.

Kalau ada soalan bolehlah bertanya, sekiranya adalah :). Service makeup dibuka semula ya, barangsiapa yang ingin menggunakan khidmat mekap ku, boleh terus je contact.

Photobucket

2 org pengomen

November 29, 2011 at 1:52 PM

yang no dua tuh guna apa eh?

November 29, 2011 at 2:10 PM

@Aisyah Taib

no 2 tu loose powder biasa je...jenama bb loose powder

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...