18 October 2011

Segmen :: POST MY REVIEW, DEAR KHUMAERA



Salam semua, ok aku nak join segmen maera ni. Korang nak join juga pun boleh hanya perlu klik banner beliau di atas tu. Inilah masa nak promote blog kan. Tak mencukupi masa nak bina karangan so aku pakai point je ok.

1. Nama aku fareha rahmat, seorang mama + isteri + pekerja + PT freelance makeup artist.

2. Blog ini asalnya hanya blog peribadi, tetapi kini dah jadi separuh peribadi separuh bussiness :).

3. Yang peribadi berkisar semua tentang hidup aku dan kadang-kadang orang lain.

4. Yang bussiness baru saja bermula penghujung tahun lepas. Aku adalah freelance MUA dan sedang bergiat aktif selepas waktu bekerja :). Aku ambil semua perkhidmatan solekan untuk sebarang majlis dan kini telah pun bermula berkongsi ilmu dengan membuka Kelas Solekan Peribadi (Asas).

5. PROMOSI kali ini adalah, harga perkhidmatan solekan aku serendah RM30 dan yang terkini adalah Kelas yang bakal berlangsung pada 05 November 2011. Korang boleh klik pada gambarajah dibawah untuk maklumat lanjut. ok itu je.


2 org pengomen

October 18, 2011 at 4:45 PM

saya join juga segmen ni, jemput datang sini juga , hee :) salam kenal

October 18, 2011 at 4:52 PM

tq singgah sini, dh singgah your blog pun :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...