15 October 2011

Sebab mengapa tak boleh jadi angelina jolie

Salam, inilah dia sebab mengapakah tak boleh jadi angelina jolie walaupun cuba 'meng' transform kan diri sendiri dengan makeup ala-ala AJ ni, haa jangan ketawa dulu, sila baca dengan teliti :


1. Bibir tak tebal dan takkan boleh jadi seksi macam dia. Try menebalkan bibir, ok geli.


2. Buatlah shading pipi setebal manapun, kalau dah tempat mengumpul lemak namanya jangan kau mimpi dapat menguruskan bahagian itu ahaks, adoii ok pipi tembun nak buat macam manakan, redha jela.


3. Mata pula, kau pakai bulu mata dengan wing paling melentik pun takkan jadi mata AJ yang menggoda itu.


Moral atau pengajarannya di situ, jadilah diri sendiri bukan orang lain. fullstop.


Photobucket



Photobucket

6 org pengomen

October 15, 2011 at 9:47 PM

tapi arisha rasa sis boleh make-up orang lain persis the real AJ!! :)

very nice pair of eyes. nampak menggoda..arisha pun tergoda klo macam ni..ngehehehe.

October 15, 2011 at 10:01 PM

farra arisha : rajin betul adik komen entry akak, tq dear. ermmm tq so much

October 16, 2011 at 12:42 AM

hehhee..tol2...jadi lah diri sendiri..itu lebih baik...btw, cantik la akak nih

October 16, 2011 at 10:00 AM

qaseh qistina : :)

October 16, 2011 at 3:51 PM

aj bibir tebal. seksi pulak tu. dia hanya dia. :)

October 16, 2011 at 8:39 PM

that's right. jadi diri sendiri lg senang, hehe

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...