15 September 2011

Tutorial bergambar Nude Make Up by Me

Salam, seperti yang dijanjikan semalam hari ini aku share macam mana make up natural / nude make up yang selalu aku buat terhadap diri ini. Aku selalu buat make up camgini bila nak pergi jalan-jalan, cepat dan pantas. Maklumlah ada anak kecil kan, encik suami memang tak suka tunggu lama so inilah caranya untuk merasakan diri sendiri comel walaupun make up natural.


Klik gambar untuk lebih jelas ok. Produk yang aku gunakan adalah seperti senarai dibawah:


Muka - Naturactor foundation kod 141 + pixy natural beige + blush jenama in2it berkod cooper pearl.


Kening - Viva Pencil.


Mata - Baked eyeshadow Elianto (zebra) + gothic black daripada Elianto.


*Aku mixkan liquid eyeliner dari maybeline dan Mac pencil eyeshadow. Lipstick tak pakai sangat, hanya pakai vaselin.



Photobucket



Selamat mencuba, berminat untuk service make up boleh call/sms aku 019-3944695

2 org pengomen

September 15, 2011 at 3:27 PM

comel la

September 15, 2011 at 4:29 PM

cantekkk..tuan dah cantek pakai apepom cantekkk!

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...