14 September 2011

Fareha Rahmat ingin bertanya, ada sesiapa boleh beri jawapan?

Salam, selamat malam. Ya mata dah mengantuk sebenarnya tapi ada soalan yang perlu ditanya. Nampak tak banner yang terpampang kat atas tu. Ada sesiapa yang kenal? ya betul dia make up artist yang terkenal tu.


Aku baru approve komen seorang yang bernama Einz Miszmessy dan beliaulah yang memberikan aku link Ian Sham. Link apa? Link make up contest. Wowwww, make up contest anjuran Ian Sham, hadiah memang best. Tiba-tiba hati jadi teruja dan semangat berkobar-kobar mahu join juga. Erk aku terlupa, layakkah?. Korang boleh klik banner tu untuk tengok syaratnya, jikalau aku mahu masuk, aku pilih kategori kedua.


Persoalannya sekarang, bolehkah aku masuk? Layak ke?. Tema untuk stage pertama adalah classic. Huhh bertema rupanya. Kalau make up tu tak ikut tema mesti kena gelakkan. Adakah korang bersama aku?. Terima kasih, boleh tak bagi cadangan atau senang cerita pendapat, adakah aku patut masuk?. Penyertaan akan ditutup setelah cukup 50 penyertaan. Tolong.....

3 org pengomen

September 15, 2011 at 7:49 AM

tak salah kalau mencuba.
--
Khaiza beauty shop

September 15, 2011 at 11:07 AM

cubalah..:D

September 16, 2011 at 8:17 AM

kak cuba la...sy yakin akak boleh!!!!lau tak menang pun tak kena gelakkan...lau de pun bio kan je....takkan berjaya lau tak jatuh....lau sekali percubaan da berjaya terus...mungkin rezeki...syukur pd ilahi....ok? ^_*

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...