14 September 2011

Imbasan : Masa make up yuyu zulaikha

Salam semua, selamat hari rabu. Semua orang buat wordless, aku? ermm macam tak best bila tak membebel, kebiasaannya aku memang bercakap tanpa henti dalam 24 jam tu hahahaha. Waktu rehat hanyalah waktu tidur dan makan, tolonglah percaya k :P.


Ingat nak buat tutorial nude make up untuk harian, tapi malam tadi kepala sakit pulak so tertidur awal. Tengoklah malam ni ke malam esok ke. Tapi bukanlah tutorial video macam youtube tu. Kecanggihan yang terhad dan kepakaran yang kurang membuatkan aku tak mahu buat video buat masa ini. Lagipun suara macam kartun hahaha.


Entry pagi ini saja nak mengimbau saat aku make overkan yuyu zulaikha. Best la pengalaman tu, terima kasih yuyu sebab sudi juga jumpa blogger baru macam akak ni. Yuyu ni aku nak cerita, kecil molek je orangnya, aku ingat akulah insan tercomel dunia sambilletaktanganatasbahu-dan-menjelirkanlidah lalalala. Rupanya dia lagi comel kau. ok kang kata aku mengipas pulak.


Photobucket


Kredit untuk Ashraf Jalil


Untuk booking/pertanyaan berkenaan make up bagi sebarang majlis boleh contact aku terus di 019-3944695. InsyaAllah hasilnya memuaskan hati anda.


p/s : untuk zaikulim, fareha belum terima emel kamu untuk proses memberi hadiah topup semalam. diharap boleh hubungi fareha segera :).

1 org pengomen

September 14, 2011 at 3:41 PM

akak join tak contest http://www.iansham.com/blog/no-colour-no-life-makeup-contest/
jom!!!selamat berjaya...sbb ada 2 kategori...einz tgk akak,mesti boleh menang!

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...