21 September 2011

Contoh make up untuk Dinner, korang pun boleh make up sendiri

Salam u all's, selamat pagi. Dah sarapan? bagus alhamdulillah. Ok pagi ini ingin aku mengumumkan masih ada 4 kekosongan lagi untuk Kelas Solekan Peribadi pada 1 oktober 2011 nanti. Jom join ramai-ramai.
Kelas akan dilangsungkan di Presint 11, Putrajaya. Bermula dari pukul 10pagi hingga 2.00ptg. Dalam Kelas berkenaan aku akan ajar perkara-perkara seperti berikut:

PERSONAL MAKEUP CLASS (untuk daily makeup)
- Cara-cara memakai foundation dengan betul
- Shading dan cara membentuk kening
- Pemakaian eyeshadow yang mudah
- Basic/simple socket dan smokey eyeshadow
**Alat makeup yang digunakan: Naturactor, Maycheer, Dubai Pallete, ada sikit MAC,ELIANTO dan IN2IT


Ohya lupa pula, nota aku sediakan dan juga sijil akan diberi kepada peserta tanda penghargaan dari pihak kami. Jika ada yang berminat boleh terus contact aku di 019-3944695 ok. Jom tengok gambar terbaru aku snap semalam, ini contoh make up untuk dinner tapi tanpa bulu mata dan blusher yang melampaula, dalam kelas nanti akak akan ajar kan ok :). Terima kasih encik suami kerana pemberian itu. Dapat aku snap gambar dengan lebih jelas. Handphone kuno dok dalam almari diam-diam ok.

Photobucket

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...