20 September 2011

Lucky Draw #3 bersama Fareha Rahmat ditutup | yang terpilih?

Salam, ok masa dah time. Aku dah lewat tutup contest huhu. Ada kerja sikitlah tadi. Secara rasminya aku tutup lucky draw #3 ini. Hanya ada 2 penyertaan, terima kasih kamu berdua :). Macam yang dijanjikan, hanya seorang yang terpilih. Pada yang tak terpilih jangan kecil hati ok. Jom tengok ayat peserta dulu.


Peserta 1 : Intanberlian



Peserta ke 2 : Fieda




Siapakah di antara mereka berdua yang terpilih? ok aku telah pun membuat keputusan. Pemenang lucky draw #3 bersama Fareha Rahmat ialah ............... INTANBERLIAN. Tahniah intanberlian, sila contact fareha dengan segera untuk mendapatkan topup anda ok. Sms je pun takpe. Aku menunggu dengan sabar huhuhu. Buat fieda, terima kasih kerana mencuba :).

1 org pengomen

September 20, 2011 at 2:01 PM

Alhamdulillah menang..

Saya dah hantar sms dkt hp awak :-)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...