28 August 2011

Line lembab tapi aku nak online juga

Salam semua, wahhh macam nak nangis wei bila nak online, sebabnya line sangat lembab tahap gaban kat kampung ni. Walau bagaimanapun, berjaya juga online dan haruslah ambil kesempatan updatekan.


Tadaaaaa, ni la dia doll raya huhuhu. Hasil kreatif Whitey Mommy, terima kasih sis. Saya suka sangat. Kalau korang nak tempah pergilah lawat blog dia untuk membuat tempahan segera. q panjang ooooo huhuhu. Tak payah susah cari url dia, klik saja namanya tu ha aku dah siapkan link sekali ok :).


Ok esok last puasa, janganlah tinggal ok kepada mereka yang berkemampuan. Selamat Hari Raya Aidilfiti semua. Service mekap dan kelas mekap aku akan mula aktif selepas balik kl nanti ya. Dalam minggu ni bagilah aku bergumbira di kampung.




Photobucket

1 org pengomen

August 30, 2011 at 5:25 AM

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...