04 September 2011

Kembali | Service Mekap dan Kelas Mekap dibuka semula

Salam semua, hai entry baru muncul dah ni. Lama cuti raya tak sempat nak online, lagipun line kat kampung sangat mencemburui aku ahaks. Amacam raya korang tahun ni? Happening? Jangan lupa pada yang tiada ok. Duit raya dapat banyak tak? alhamdulillah.


Ok aku tak boleh nak membebel panjang sebab si gendut ni merengek nak tidur. Baru nak online, takpelah kena layan si gendut ni dulu. Ok dengan ini sukacitanya diberitahu, service mekap dan kelas mekap dibuka semula. Jika berminat nak gunakan khidmat mekap aku ni atau nak aku buat kelas mekap di tempat korang boleh lah kiranya meng contact aku ye. Nombor masih sama tak berubah pun 019-3944695. Untuk kelas mekap terbuka yang aku adakan di precint 11 belum dibuka lagi tau. Nantilah bila permintaan mula ada ok.


Sebelum terlupa, pencarian follower aidilfitri bertuah bakal tamat esok. Jika ada lagi yang berminat bolehlah mendaftar diri di sticky post kat atas ya. Penuhi syarat bermakna penyertaan juga diterima. Terima kasih yang dah join :).


Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...