26 August 2011

Sempat jadi model mekap sifu Lien

Salam, ok nak cepat sebab rumah sudah memanggil utk berkemas balik ke kampung yahooo. Ok tadi sempat jadi model mekap sifu aku Lien Aris. Selalu mekap orangkan, sekarang aku pula dimekapkan. Best kan macam nak tidur je tadi. Ok hanya 3 keping gambar je, tak sempat nak upload. Cuma nak bg tau, mata berlainan mekap ye sebab nak tunjuk kat pelajar kan. oklah Selamat hari raya, maybe takkan update seminggu :).










4 org pengomen

August 26, 2011 at 4:08 PM

cantik nyaaaaaaaaaaa!

August 26, 2011 at 4:25 PM

lepas make up muka nampak ayu sangat.. :)
take make up pun nampak sweet natural beauty.

specially bila baru bangun tido punya beauty :D

August 26, 2011 at 4:35 PM

very pretty! i likeee ;)

August 26, 2011 at 10:10 PM

yuyuzulaikha: cntik plastik je yuyu, yuyu lainla natural beauty

mars mello: huhu ternyata kalau akak tak make up mmg pucat lesu lesi huhuhu

farra: :) sengih je ni

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...