08 August 2011

Minta jasa baik jwb soalan poll | follower bertuah :)

Salam, ok entry tamak haloba namanya. Baru sat tadi publish entrykan sekarang dah muncul entry seterusnya. Maaf aku tamak sikit pagi ini. Ok pertamanya nak minta jasa baik semua pembaca blog aku untuk memberi kerjasama dengan jawab sejujurnya soalan poll di sidebar sebelah kanan. Jika positif keputusannya maka aku akan buat apa yang sepatutnya dan yang terbaik untuk semua :). Kalau negatif, aku faham-faham sendirilah ya.



Cerita kedua pula, happy story bagi aku la. Orang lain aku tak tahu, sekian lama akhirnya follower terbaik aku hari ini sudah mencecah 500, bukan 5000 tau..kalau 5000 aku pengsan dah huhuhu. Terima kasih kepada Pn. Shiela kerana melengkapkan angka tersebut sehingga manjadi sangat cantik. Terima kasih semua :D.


3 org pengomen

August 8, 2011 at 11:49 AM

da vote!! :)

August 8, 2011 at 11:50 AM

mcm syok je kelas mekap..klu akak buat xyah la sy pi blaja jauh2..hihi =)

August 8, 2011 at 12:00 PM

adylia: tq..nnti dah terbuka join ek :)

yanamib: ok yana, nnti akak umumkan secara rasmi jika vote ok huhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...