08 August 2011

Make Up paling cepat dan ringkas

Salam, update entry pendek. Memang kesukaan aku entry pendek. Banyak gambar takpa, tolonglah jangan mudah dan cepat terpedaya ok huhuhu. aku tipu je. Sebenarnya takda idea, itu yang entry keluar pendek belaka.

Aku saja nak tepek mekap ringkas yang selalu melekat di muka aku, baik pergi office atau pergi jalan-jalan. Bukan sebab aku suka make up orang bermakna aku juga make up setebal 4 inci huhuhu. Cehh konon nak cakap natural beauty la.. waklu huhuhu...aku bukan natural beauty ya untuk pengetahuan.

Tanpa bedak, foundation dan eyeliner aku adalah perempuan terhodoh di dunia. Mujur encik suami menerima seadanya huhuhu.



Ini je? baik takyah buat entry. ha ha ha janganlah marah. Kan dah cakap tadi huduh, so aku letak gambar ni je lah. Ok sekian, terima kasih sebab baca sampai habis.


p/s: Perkhidmatan Solekan, 019-3944695

7 org pengomen

August 8, 2011 at 10:41 AM

nak belajar mekap boleh tak akak?? heheeee

August 8, 2011 at 10:51 AM

boleh :), adik kat mana? leh sms akak, nnti kita bincang

August 8, 2011 at 11:16 AM

putrajaya gak akak... :)

August 8, 2011 at 11:22 AM

putrajaya kem. apa dik? huhu sngla kalau putrajaya

August 8, 2011 at 11:33 AM

kat area kompleks akak... presint 1 :) heheeee...juz nak belajar untuk mekap sendiri jer..

August 8, 2011 at 11:43 AM

oo presint 1, akak presint 4, tp kalau akak buat class make up mayb lokasi di presint 11. adik cr lagi 3 org untuk turut serta dalam personal make up class tu, harga akak bg RM60 seorang (ada nota skali, sijil tgh pkla dik). kalau dah cukup ahli 4 org nnti contact akak ok dear :). 019-3944695.

August 8, 2011 at 11:49 AM

ok2..baik akak :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...