09 August 2011

Sudah bertukar wajah, terima kasih cik bulat :)

Salam, ok pengumuman penting untuk semua yang berminat. Personal Make Up Class untuk sabtu ini masih lagi ada kekosongan ya. Yang respon minta tunda selepas raya, takpe aku tunggu dulu sehingga jumaat jika masih respon yang sama, ku turutkan lah ya. Personal Make Up Class ini aku sediakan di bulan ramadhan kerana korang boleh bersiap sendiri untuk raya nanti. Biar nampak kelainan sikit kan. Contact aku 019-3944695 untuk booking/pertanyaan ok.

ok sebenarnya nak cerita pasal perubahan blog aku. Ada nampak kah? huhuhuhu dulunya macam budak sikit, konon bajet anak dara (huhuhu pinjam ayat perli member) padahal tak sedar diri dah mama orang.

Ala apasalahnya aku berjiwa mudakan, akan tetapi tema yang dulu tu memang tak masuk sangat ngan tema mekap-mekap akak yang skang ni kan dik nun. So aku mengambil keputusan untuk mengubahnya dengan menggunakan khidmat Cik Bulat sekali lagi. Terima kasih adik ya. Korang nak tempah gak p la blog dia, cepat sebelum tempahan di tutup.


Wajah blog lama


Wajah blog baru



Sekian, okbai.

4 org pengomen

August 9, 2011 at 8:19 AM

simple tp cun!!!!!!!!!!

August 9, 2011 at 8:20 AM

cantik mata!!
raya nie tepek muka dengan bedak sejuk dulu la akak hihihiiii

August 9, 2011 at 9:35 AM

cantik header! suka... :)

Jom join ketawariang's Giveaway! : Saya nak hadiah dari ketawariang

August 9, 2011 at 1:11 PM

fuyoo..mata santik r..hee :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...