25 August 2011

Manly Blusher Eyeshadow yang pertama di mata aku

Salam, lagi beberapa hari nak rayakan. Tak sabar rasanya, ok taknak cakap pasal raya sangat sebab puasa belum habis, bolehkah aku bercakap pasal mekap hari ini?. terima kasih :).


Untuk pertama kalinya aku mengenakan eyeshadow dari Manly Blusher Eyeshadow, wowww best rupanya manly ni, harga kalau kita google memang semua meletupkan, patutlah dengan hasilnya. Aku ada beli 1 set manly eyeshadow ni, dan dah cuba pakaipun. Oklah warna dia. Jual? ermm buat masa ni aku tak juallah manly eyeshadow ni. Jika banyak permintaan, akan aku pertimbangkanlah ye. Jomlah try manly eyeshadow, best ooo.


Photobucket




Photobucket




Photobucket


ok semalam ada make up untuk photoshoot tapi gambarnya kena simpan dulu sehingga dibenarkan oleh empunya diri ye huhuhu. InsyaAllah nanti akan di upload secepat yang mungkin jika suda ada gambarnya :).

1 org pengomen

August 25, 2011 at 10:50 AM

Hi...
Saya seorang ahli blog anda dan saya mahu anda datang ke blog saya ke blog saya, saya akan gembira jika anda ingin membawa keahlian
Anda boleh membaca Blog saya dalam Bahasa Hindi dan diterjemahkan ke Malaysia dari jalan yang saya akan membaca puisi atau karangan
Dan saya menganggap tiga pilihan saya (3) kursus di Blags Ayengen

Pls come my blags
MITRA-MADHUR
MADHUR VAANI
BINDAAS_BAATEN

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...