13 August 2011

Make Over - Syamimi, tema Romantic Blush [13.8.2011]

Salam, ok baru selesai job baru. Make up untuk adik syamimi, atau panggilan manjanya mimi. Bujang lagi tapi not available ya untuk pengetahuan huhuhu. Ok adik mimi ingin make over untuk photoshoot gambar resume dan dating ngan cik abgnya huhu (akak tambah je jangan marah ek).

Ok tema untuk make over adik mimi ini aku buat Romantic Blush iaitu gabungan warna-warna lembut. Aku pilih warna pink dan sheer colour untuk menaikkan tona warna mata yang sweet sangat. Bila tutup buka mata tu nampak macam mata lembut gitu. Ok tiada kamera DSLR yang canggih tu, hanya pakai digital biasa, so gambar harus tak berapa cantik. Dari pakai handphone kuno baiklah kiranya aku pakai digital kamera :).


Gambar Sebelum




Gambar Selepas












ok itu saja, terima kasih adik syamimi kerana percayakan khidmat solekan akak. Lain kali boleh la lagi yer :D. Ok untuk sesiapa yang ingin cuba perkhidmatan solekan aku boleh terus sms/call di 019-3944695 (Fareha).

Jika ada permintaan untuk membuat Personal Make Up Class di tempat anda, boleh bincang juga (sekitar KL, Selangor, tempat lain bergantung pada keadaan). Minimum pelajar sesuatu masa 4 orang.

1 org pengomen

August 13, 2011 at 2:31 PM

cantekk ;D

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...