13 August 2011

Hak Cipta Terpelihara, aku rasmikan

Dengan lafaz bismillah, aku merasmikan watermark farehazone yakni cop mohor besar raja-raja yang termaktub dalam undang-undang negeri aku, barang sesiapa yang menciplak atau dengan sengaja menjadi kucing cetak, dalam bahasa indahnya copycat maka dengan itu dia dihukum pancung dari blog farehazone buat selama-lamanya. Sekian terima kasih :).

Huhuhu ok poyo buat entry pasal watermark, yahuuu aku teruja dah ada watermark sendiri yang comel. Bukan hasil kreatif aku, akan tepai hasil perah otak White Mommy, terima kasih WM kerana sudi menciptakan sesuatu yang comel ini. Korang kalau nak juga pergilah tempah cepat-cepat.

oh ya lupa, entry ni auto publish, sebab aku tahu esok mesti online lambat, sedap tidur ooo hari cuti ahaks. Dan..dan ada job esok, insyaAllah. Jika jadi dan rezeki aku, aku publish ya.



3 org pengomen

August 13, 2011 at 1:22 AM

Alhamdulillah..Tahniah, kak Fareha! Semoga berjaya dlm dunia MUA ni ya!!
nanti boleh la kita berkerjasama dlm photoshoot t ye?? Nak juga rasa di makeup kn oleh FR kita nih..hehe ;)

August 13, 2011 at 10:26 AM

MUA tu apa?

August 13, 2011 at 1:11 PM

fizafizz : bole sgt adik, roger2 je akak insyaAllah bekerjasamalah kita :)

Pyka Rahmat : adoii adik aku, MUA tu make up artis syg..huhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...