12 August 2011

Lagi sekali jadi Co-Instructor Kelas Mekap

Salam, waktu kejadian adalah pada tengahari tadi di office. Sekali lagi aku menjadi Co-Instructor bersama Puan Lien Aris selaku Instructor untuk kelas make up peribadi sesi ke 2. Malas nak taip panjang sebab mata sudah minta bantal huhu. Tengok gambar ok :).


Puan Instructor tengah tunjuk demo



Pelajar kemain kusyuk sampai merah mata tahan ngantuk huhuhu, aircond sangat sejuk




Tibalah masa pelajar make up muka sendiri selepas sesi demo, aku pantau je memula





Duduk berdekatan dgn pelajar plg senior, dia tanya dari mana nak mula, padahal dah belajar tadi huhuhu, xpalah dah mcm ibu aku je so ajar je lah balik :)



Ajar punya ajar, last sekali aku juga disuruh make up kan. Maknanya aku la mantopkan skill bkn pelajar hahahaha, apa da kak eton tp first time make up mereka yang keibuan






Antara pelajar yang ada, selebihnya dah lari taknak snap gambar huhuhu




ehh gambar selingan rupanya, bersama pembantu kedua huhuhu


ok itu aje, tak larat nak upload banyak-banyak. Terima kasih :)

2 org pengomen

August 13, 2011 at 12:11 PM

wahh bestnyer,,suka gk mekap2 nih,,tp jrg dpt mekap cantik cmni,,takde seni kut,,huhu,,neway nice blog,,follow here!

August 17, 2011 at 8:51 AM

canteknya.....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...