26 July 2011

Wahhh semangat tempat baru

Salam, entry pertama dari putrajaya huhuhu poyosss!. Baru hari ni sempat nak hapdet blog, baru dapat kabel internet katakan ha ha, sangat puas bila sudah ada internet di tempat sendiri.

Tak tahu nak cakap apa, aku penin kepala sikit, memasing dah dapat tempat sendiri testing speaker mak aiii macam-macam lagu huhuhu. Aku juag kena beli speaker sendiri, nak tunggu yang free berjinggutkan. Beli yang murah 18 hinggi kat alamanda. Janji bunyi keluar, terbaik...

Aku letak gambar sebelum berpindah dan selepas berpindah. ok kutuk dalam hati sudah ok.



Tempat aku sebelum berpindah, masa ni tengah berkemas, nauzillah semak dohh!.



Ini tempat baru aku, belum hias-hias ok. Selesa gilers! ahaks.

1 org pengomen

July 26, 2011 at 11:55 AM

lagi luas =) besla sis =)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...