26 July 2011

Aku menerima elianto seadanya

Salam, apa-apa pun wajib bagi salamkan, so jawab lah huhu. Ok lunch tadi buat rombongan tadika ke alamanda, macam jakon bila dah masuk tak tahu nak masuk kedai mana. Ok aku terpandang elianto.

Elianto pun tak kenal? bekas pakwe aku nama dia elianto, mak aii nama bukan main klasik mexico lagi hahaha. Takdalah, biasalah aku pantang nampak barang-barang mekap. Masuk niat nak tengok je, sekali terbelilah. Hanya 4 barang, tak banyaklah sebab duit dalam purse dah kempis. Walaupun semalam gaji la la la la...ok sale ye sayang-sayang sekalian. Bila dah SALE mata terjojol lah keluar minta simpati suruh belikan. Hati pulak lembut bila setan dah hasut, maka terjadilah pembelian tersebut.







5 org pengomen

July 26, 2011 at 4:01 PM

cantik ada barang baru.

July 26, 2011 at 4:07 PM

kak zu pun baru beli compact powder dan opsssss lipstick dah nak habih...memang kena beli pun nanti, tgh sale kan

July 26, 2011 at 4:14 PM

hahaha, sedia tadah muka lagi ye

July 26, 2011 at 7:48 PM

hahah :) .makin byk brg akak beli ..

July 26, 2011 at 11:36 PM

ok jugak elianto . sbb kita pon pakai brand nie :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...