30 July 2011

Segmen: BEN ASHAARI dan BLOGGER



Salam, ok memang aku tengah boring menunggu nasi masak, perut bergoyang dangdut dengan rakusnya huhuhu. Aku terpandang segmen BA ni macam best je, lalu aku meng 'join' kan diri.


Pertamanya aku nak cakap, aku bukanlah photographer yang hebat dan terbaik. Nak snap gambar sendiri pun ketar segala tangan, tapi dalam banyak-banyak gambo yang aku tangkap gambar inilah yang paling aku suka. Gambar candid si gendut tengah buzy main menan dia. Masa nak snap tu dia buat memek muka kelakar sambil mengajuk maksu dia, dan inilah hasilnya.


Ok syarat segmen BA telah ku penuhi. Ada sesiapa lagi nak join?. Tak susah klik je SINI. Pukul 1o malam ni tamat segmen ini ya kengkawan.

5 org pengomen

July 31, 2011 at 9:27 AM

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

July 31, 2011 at 10:49 AM

ala la la, tak mo2 nanes...

http://aq-islam.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-nak-tengok-gambar.html

August 1, 2011 at 2:15 AM

salam ramadhan.... walau nangis.. tetap comel...

August 1, 2011 at 2:16 AM

hahhhaha.. ngatkan nangis.. mimik muka lucu erk??? adoi...

August 6, 2011 at 9:23 AM

alalala...cumel nyer! mahal memek muka tuuuu...

jom jengah pic mimiew sy yg cumel lak..salam ziarah yer...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...