01 August 2011

Ucapan ke khutbah ni?

Salam, selamat pagi dan salam ramadhan untuk semua. Hari ini tak boleh bebel banyak sebab first day puasa huhuhu. Macam aku sorang je puasa kan poyosss.

Untuk pengetahuan gambar di bawah tiada motif, saja nak tunjuk muka puas hati bila dapat kapak duit ibu semalam ha ha ha. Tak guna punya anak menghabiskan harta mak bapak je kan. Kami beramai-ramai pergi mengapak duit ibu yang sangat baik hati membelanja kami untuk raya. Ok puasa baru start hari ni, dah sibuk bila baju raya. Itulah manusia asal raya semua nak baru ahaks.

Kepada semua, dikesempatan ini aku nak mohon maaf sekirannya ada yang mengguris kalbu secara sengaja ataupun tidak sengaja. Semoga ramadhana kali ini lebih keberkatan buat kita semua.



Ok walau bagaimanapun, perkhidmatan solekan aku masih diteruskan, buat yang menghantar emel bertanya tentang perkhidmatan solekan aku, maafkan diri ini sekirannya aku balas lambat ya. Orang yang sangat rajin membuka emel itu adalah aku, jadi macam gitulah. Adalah lebih baik kalau korang boleh sms/call aku terus. Tapi emel still aku check.

Sempena ramadhan dan syawal akan datang aku ada promosi harga teristimewa untuk tampil menawan ecehhhh. Nantikan entry aku yang berikutnya ok guys. Senyum selalu dehh..


p/s: aku tak kisah kalau kau remove aku dari friend list fb kau, aku sangat lah gembira dan suka sebab kau tak menyemak lagi kat wall home aku (jadi setan kejap).

6 org pengomen

August 1, 2011 at 9:33 AM

haha tibe2 ayt last tu mcm xjd nk insap..ngee~

psl kwn sy emel akak tu sy xtau pape pon kak..and sy xtau pon sape yg emel akak..haha so akak tggu je lah dia reply eh..so sori =)

August 1, 2011 at 10:04 AM

siapa lah yang di-font-merah-kan-tu-kan.

August 1, 2011 at 10:14 AM

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose! http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#

August 1, 2011 at 11:04 AM

seheli baju raye pon xbeli lagi nih T_T

November 22, 2011 at 8:54 AM

@Pyka Rahmat


adalah...mahkluk tuhan plg seksi kot hahahaha

November 22, 2011 at 8:54 AM

@Ashraf Jalil


olololo siannya

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...