29 July 2011

Padanan naturactor yang sesuai - cadangan akulah ya



Salam, ok entry pasal naturactor lagi. Untuk adik-adik, kakak-kakak yang tak tahu naturactor kod mana yang sesuai dengan kulit masing-masing ha inilah entry yang sesuai untuk di baca huhuhu ok poyo!.

Sebelum itu, meh aku nak cerita kelebihan naturactor foundation ini berbanding produk ternama. Kelebihannya adalah anti kilauan dan tidak berminyak, menutupi segala cela/jerawat di muka, tidak melekit, bertahan hingga 12 jam dan sering dipakai oleh mekap artis profesional.

Ok padanan kod warna naturactor pula adalah seperti berikut:

Klik untuk tumbesaran ya, sorry bahasa inggeris penerangannya sebab aku ambil dari google je, malas nak fikir ayat terbaik, takpe kan...


Lagi satu, naturactor ini lebih berkesan bila guna dengan span latex yang dilembabkan sikit, sapuan lebih mantop huhuhu. Aku cadangkan juga lepas guna naturactor ni, korang guna compact powder jenama PIXY. Yang cerah kemerahan guna kod ivory, yang cerah biasa guna natural beige, yang gelap sikit guna tropical beige/golden. Hasilnya terbaik wookkk!.

Barang siapa yang nak naturactor ini, boleh sms/call aku di 019-3944695 untuk pembelian. Buat masa ini kod 141 dah habis dijual, tapi kalau nak juga pun boleh..nanti aku order lain.


3 org pengomen

July 29, 2011 at 10:08 PM

huhuhu... untuk saye yang mana akak???

July 30, 2011 at 2:49 PM

utk yuyu kod 141, bedak natural beige ya huhuhu :), nnti nak mekap p buka posa habaq akak ek :)

kak .. saya pakai kod 151 . bedak kaler ape yang seswai :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...