12 July 2011

Pengumuman bagi pemenang pencarian model muka

Salam, wah memang pantas aku membuat keputusan. Aku sibuk sikit sekarang ni, lagi pula line internet yang macam bangang ni membuatkan aku pun bengang huhuhu, gunakanlah masa yang ada lalu pengadilan terus dilaksanakan.

Aku telah bersatu padu dengan 3 lagi orang juri prowam yakni apabila profesional dicampurkan dengan awam maka jadilah prowam ahaks, ok aku mengarut lagi!. Kepada yang lain jangan kecil hati, usus dan jantung ek, ada lain contest boleh cuba lagi. Belum rezeki lagi tu.

Sebulat suara telah memilih CIK SYU sebagai pemenangnya. Wahai adik cik syu, sila sms akak nama penuh dan alamat dengan segera di talian 019-3944695 untuk proses penghantaran hadiah ok :). Malas dah nak suruh emel, sebab kelembapan server yang melampau, nanti ada barang kerajaan yang jahanam aku lempor huhuhu.

Nah aku dengan sukacitanya preview lagi wajah pemenang kita. Ada juri kata dalam ramai-ramai peserta wajah adik ni paling berubah selepas di mekap sendiri. Itulah sebabnya dia dipilih. [alamak maaf, server tidak mengizinkan aku meng upload semula gambar pemenang, korang klik jela link dia ek]

1 org pengomen

July 12, 2011 at 11:25 AM

spe kak ? adehhh .. debar2 rsenyer ..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...