12 July 2011

Promosi Pallete Maycheer!, Jom borong ramai-ramai.

Salam, hello u all's, hari ni aku nak promote produk mekap baru, memang terbaik, haruslah terbaikkan takkan nak jual barang tak best, jimat dari segala-galanya beb. Nama makhluk barangan ini ialah Maycheer Cake Combination, apakah itu?.

Ianya merupakan satu pallete mekap, ha dalam tu ada 5 perkara sekaligus.. ia 5 in one pallete u all. Aku teruja nak cerita sebab aku pun pakai benda maycheer ni. Yakni mengandungi concealer + highlighter + shading + eyebrow shadow + blusher, ha best kan?.

Eksklusif aku bagi harga murah untuk korang yang berminat. Hanya RM40 (belum masuk postage). Beli lebih dari 3 set pallete, aku tawarkan harga hanya RM 38 untuk satu pallete. Amacam?.

Produk ini bukan ready stock ok, tapi PRE-ORDER, so untuk pembelian pantas huhuhu boleh terus call akak di 019-3944695, nama akak fareha :).





Selamat membeli, terima kasih.

2 org pengomen

July 21, 2011 at 1:44 AM

kak.. klau nk beli jumpa akak terus xley ke? xyah post2.. heeee...

July 21, 2011 at 7:31 AM

bole aje kalu adik bole, tp utk maycheer pallete ni kena pre-order dik

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...