19 July 2011

Nak enteprem juga kau kak!

Salam, ok untuk makluman ini entry perasan dari penulis so jangan termuntah atau tercekik bila menatap entry poyo ini ya huhuhu. Akak ini pun nak enterprem juga tak mau kalah!. Saksikan muka hodoh dia ni masa menunggu yuyu dan yana untuk di mekap mukanya.


Membalas sms apa yang patut, si gendut sibuk nak dok ngan aku



Bajet comel, konon dah cantik sangat buat muncung serati cam gitu. Ok biarkan dia berangan seketika, biasalah orang tua kan ahaks.


Pyka Rahmat sedang menge 'test' kamera, terus posing kau :P


Ecehh sedang macthing kan warna, yana tukar kaler baju huhuhu, nasib wanita [gumuk] ini berjaya memadankan bagi sepadan dengan baju huhuhu




2 org pengomen

July 19, 2011 at 7:35 PM

waaa.best nya pandai make up :) .bole lah ambil tmpahan make up kawin nnti .

July 19, 2011 at 10:34 PM

Aritu cam dah nak sesat gak mase nak gi Taman Botani..Hueheh.. Nasib baik ade landmark "pejabat kerajaan". Tu yg lambat beno ktorang sampai

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...