19 July 2011

Salah ke letak gambar sendiri?

Salam, selamat pagi semua, ok aku akui internet sangat lembab sampai aku rasa macam nak baling ke bawah bangunan, mujur bukan harta sendiri. Aku belum pindah lagi, entah bila nak pindah isk.

Apa nak jadi, jadilah aku tetap nak online juga takdalah nanti bosan menatap entry sama sehari suntukkan sampai nak muntah huhuhu. Oh tak kisah eh okbai :P. Aku saja nak tanya, tak over ke atau salah ke aku pakai gambarajah dibawah sebagai gambar profile kat facebook?. Sebab apa aku bertanya? sebab ada yang kata gambar bajet anak dara. ermmm..

Kalau nak aku jawab, cam gini je jawapan aku..ada aku kisah, gambar aku suka hati lah. Ok tetttt, dah macam nada marah pulak kan. Tak marah aih, nasihat..butang baju aku mana pah ahaks.


Ayat sama tapi nak ulang tayang juga, ingin perkhidmatan solekan sms/call 019-3944695 :).

9 org pengomen

July 19, 2011 at 9:38 AM

ok apa pic tu..comel aje...biarla nak letak pic yg mcm mana pun kan..janji tutup auray n x seksi meksi khen...yg cakap tu sah2 jeles dgn kegojesan fareha..p/s:keje katne yek?sb cite nak pindah..ntah 1 jabatan..heheh..sb mcm pernah tgk je fareha ni :)

July 19, 2011 at 9:39 AM

terpulang pada niat kita.. selagi tak menyimpang dari tujuan asal ok je.. ;)

July 19, 2011 at 10:01 AM

asha: sy keje kementerian perumahan :), pernah terserempak kot kita sbb fareha dok putrajaya, asha pun sama kan.

aizamia: :)

July 19, 2011 at 10:37 AM

ok la akak letak pic nie..comey lotey..hihiii..biar angka banyak tapi jiwa tetap muda remaja :)

July 19, 2011 at 11:04 AM

aah macam anak dara...hik3~~~
salam perkenalan...
bestnye pandai mekap2...shida tak reti..takat pakai sunblock, lipstik je lepas...tang3 eyeshadow eyeliner mmg xpernah ada..ha3..~~

July 19, 2011 at 6:46 PM

adylia: tq dear :)

shida: nak try makeover? hanya rm30 je dear :)

Anonymous
July 19, 2011 at 7:37 PM

akak tetap cun :) .like .haha

July 20, 2011 at 11:18 PM

cantik akak mekap.. akak tgl ktna eik? nk bwk akak ke kedah pon jauh sngt.. hehe.. kak, klau mekap untuk dinner brapa eik?

July 21, 2011 at 7:28 AM

miz rayy: mekap dinner hanya rm55 je dik :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...