21 July 2011

Harga dah aku letakkan :)

Salam, ok nuffnang tak boleh diharap sangat sebab duit berjalan sangat lembab, so kena usaha dan ikhtiar sendiri yang lain tawakkaltuallallah.. ok ada yang bertanya harga perkhidmatan solekan aku ni.

Sebenarnya dalam pages dah pun aku letakkan, tapi untuk memenuhi kehendak pelanggan, aku tepek la juga dalam post hari ini. Memandangkan idea sangat kedekut nak keluar, dan tangan pun bergetar dah berapa hari tak tenyeh muka orangkan huhuhu, makanya post ini je yang keluar. Itu aje, nak sambung kemas office, yahooo nak pindah dah... [keterujaan melampau]




2 org pengomen

July 21, 2011 at 10:33 AM

pasni pasti dorang tanya harga untuk sekian kalinya heheheee

July 21, 2011 at 12:11 PM

hehe.. bile la aku nk kawen ni

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...