05 July 2011

Kenapa kau goda aku hah?!

Salam, kenapa kau tergamak menggoda sanubari aku yang goyang dan rapuh ini?. Sedang elok aku berpuasa, nak dekat ramadhan baru nak ganti tettttt, kau pula datang menggoda. Kau macam tau-tau je aku lemah sikit bab makan-makan ni. Huhuhu sabar, susah nak bangun sahurkan, makanya teruskan sampai buka karang ya.

Hari ini pulak teringin nak makan Tutti Frutti, ala yang ais krim yogurt tu, sumpah aku tak tahu dan tak perasan kat mid valley ada. Tadi member sound baik punya hahaha buat malu je, ok takpa janji tak hipokritkan. Geram punya pasal tu hah aku upload gambar Tutti Frutti sebanyak mungkin untuk tatapan mata dan nafsu aku. Sabar hari jumaat ni aku nak pergi cari juga kat mid!.

Untuk pengetahuan gambar ihsan dari google ya. Jangan saman pulak aku dah mention ni ahaks.















Sudahlah, jangan kau goda aku lagi. Lemah iman aku huhuhuhu

2 org pengomen

July 5, 2011 at 11:30 AM

last sekali tu dah apahal macam sedap sangat

July 5, 2011 at 5:28 PM

emmmmmmmmmmm...dapnye~~~

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...