05 July 2011

Akhirnya aku dapat merasa macarons itu!

Salam, entry terperam ini khas untuk mereka-mereka yang agak jakon seperti aku. Akhirnya wa cakap sama lu, akhirnya aku dpt pegang dan makan apa yang dinamakan macarons itu. Wah sangat mahal ek harganya, aku beli sebekas ada 3 je macarons bersamaan dengan 5 hinggit.


Ada perisa strawberry, aku makan, ada perisa orange pun aku makan, last sekali perisa coffee ha itu je aku tak makan, sedekah kat member sebelah, nanti nampak sangat bakhil kan huhuhu padahal aku sangat tidak suka kepada coffee. Tak baikkan, tak suka baru nak bagi orang. Lagi tak baik kalau korang buruk sangka huhuhuhu.


Aku sempat snap, maaf ler lapik atas sampul kecil kat opis jerk, lepas ni taknak makan lagi kot, sebab agak manis dan muak la kalau makan banyak kecuali kalau al teringin lah:).


1 org pengomen

kasikpusin
July 5, 2011 at 6:35 PM

pergghhh! sedap bukan macaroon itu. blnja blnja XD

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...