11 July 2011

Ada sesiapa yang sudi tak?

Salam, aku nak cari model tidak berbayar atau dalam erti kata lain free of charge huhuhu. Model itu ditugaskan untuk mengikhlaskan diri menyediakan mukanya kepada aku untuk diconteng erkk maksud aku untuk di mekapkan. Amacam suka tak? :).

Niat di hati nak mencari muka seperti ini (gambar ihsan google) :




Fatin Liyana


atau Nurul Ain



ataupun Heliza Helmi



akan tetapi semua itu mimpi sajalah ahaks. Takda maknanya dorang sanggup nak kasi aku ni mekap muka dorang yang comel tu. So dengan kesedaran diri yang amat tinggi, aku mewujudkan entry ini khas untuk blogger yang sudi. Kalau dapat muka cam dorang ni kira bonuslah kan, ok berangan lagi.


Kalau adalah yang sudi, dan ada yang nak buat aku teruja dengan kebaikan hati korang, sukacitanya bolehlah emel aku di ayu_sabrina@yahoo.com / fareharahmat@gmail.com . Alangkah baiknya kalau anda di sekitar Putrajaya, sangat dialu-alukan. Tapi kalau ada yang di kuala lumpur ada yang sudi emel saja untuk berbincang, manalah tahu rezekikan.


Peringatan, kalau aku tak boleh pergi ke tempat itu aku akan maklumkan dalam perbincangan nanti ya. Please jangan kecil hati kalau aku tak pilih korang :) mungkin belum rezeki lah tu kan. Lagi satu make over ini free dan tidak perlu bayar apa-apa. Sekian.

18 org pengomen

July 11, 2011 at 11:09 AM

sis , sye nak ! tp skang sye di kelantan :) raya baru balik kajang .

July 11, 2011 at 11:21 AM

la yeke, raya ni akak raya di kelantan, kelantan kat ne?

July 11, 2011 at 11:22 AM

la yeke, raya ni akak raya di kelantan, kelantan kat ne?

July 11, 2011 at 11:26 AM

kelantan kt pengkalan chepa kak :) .

July 11, 2011 at 12:49 PM

laaa samela, kg mak mertua akak belakang airport je, adik kat belah mana pengkalan chepa tu?

July 11, 2011 at 1:30 PM

alahaiii..kt putrajaya?? kte kt trh..x leh la...hukhukhuk... :(

July 11, 2011 at 1:54 PM

trh tu apa dik??

July 11, 2011 at 4:31 PM

ooopss...sorry..bkn trh la...terengganu la..hukhukhukk..

July 11, 2011 at 9:49 PM

untungnya klu dpt makeup fatin liyana ngn kak ain kan :)

July 12, 2011 at 1:02 AM

model apa tu..?? hehehehe

July 12, 2011 at 1:22 AM

saye kelantan gak! kat pasir mas :)

July 12, 2011 at 7:32 AM

raya nnti baru sy blk ke kelantan, akak nak cri model utk dimekap mukanya, nak mempromosi perkhidmatan :)

July 12, 2011 at 10:30 AM

sye kt kolej teknologi darul naim tuu . akak ade kt kelantan time raya keberapa n smpi bpe lme ?

July 15, 2011 at 12:29 PM

sis , saya nak ! sy duk kat shah alam. dulu penah gak jd model untuk makeover dgn dara.com ... :)

July 15, 2011 at 12:30 PM

sis, sy nak ! sy duk kat shah alam je. dulu sy penah gak jd model untuk makeover dara.com :)

July 15, 2011 at 5:00 PM

ala..nak masuk gak..tp dah tutup yek..sy dok putrajaya gak...huhuhu..

February 13, 2012 at 7:05 PM

klu nak masuk jugak leyh lagi ker??(am new in dis blog n alredi follow u)

February 14, 2012 at 8:19 AM

@LoVilLEa

bole dear...join yg kat sticky post tu la...yg ni dah lama

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...