10 July 2011

Pakej terbaik derrrr

Salam, siapa yang taknak kelihatan cantikkan, meh aku nak bagi pakej terbaik ni hanya di farehazone, tak perlu barang mekap berjenama untuk nampak cantik, yang biasa-biasa pun boleh, jadi je kalau tahu caranya. Untuk semua pembaca, jom aku nak kongsi apa yang aku pakai untuk diri sendiri dan mekap kat muka orang.


1. Aku guna latex span, senang sikit nak buat sapuan kat muka nanti




2. Tutup semua kecelaan dengan naturactor ikutlah warna kulit masing-masing


3. Aku guna personal brush je untuk diri sendiri, yang penting aje tak perlu ada macam mekap artis, kalau nak pun boleh


4. Aku guna dubai pallete, warna dia terbaik weii, lekat kat mata mak aiii mengancam, ada banyak pilihan warna, tengoklah sampai juling huhuhu




5. Aku suka buat eye cat, so guna gel eyeliner sangat senang nak bentuk.



6. Last sekali, yang wajib ada adalah make up remover, senang gila, tak payah nak cari kapas lagi. Senang tanggal segala warna-warna tadi.



Jumlah 6 barang itu adalah:

Latex span - RM1

Naturactor - RM 35

Personal Brush - RM 25

Dubai Pallete - RM 55

Efolar Gel Eyeliner - RM 25

Make Up Remover - RM10


hanyalah RM 151


Lengkap untuk membuat diri sendiri kelihatan lebih cantik dan confident, kalau ada yang berminat boleh msg aku ok. Terima kasih sebab baca sampai habis :).

2 org pengomen

July 10, 2011 at 11:11 PM

wahh,ckup lgkap,.hehe,.cm best tgk kaler yg bnyk2 tu,.huhu,.

July 11, 2011 at 8:18 AM

berminat leh pm ek dear :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...