06 June 2011

Yahoo sudah ada pemenang untuk FB Season 4


Salam, aku tunaikan janji, dengan keadaan tergesa-gesa, komputer di office masih lagi demam campak, keadaan prepaid broadband yang kehabisan, memang sungguh menyedihkan kan?, aku mengambil kesempatan yang ada menggunakan laptop kat office ni, sorry bos wa langsi wa mati huhuhuhu, untuk mengumumkan pemenang bagi FB Season 4 yang berjalan selama sebulan.


Aku dah redah blog para peserta, dan aku paksa juri pembantu aku redah juga, sorry sorry namanya tidak boleh disebut atas sebab-sebab keselamatan hik hik, akhirnya telah ada kata sepakat. Rata-rata memilih beliau, bukan sebab dia memuji aku berbakul-bakul, tak juga kerana follow meng follow tetapi mungkin dialah orang yang bertuah untuk musim lepas.


Tanpa membuang masa lagi, dengan rasminya aku umumkan pemenang Follower Bertuah Season 4 jatuh kepada Mieya Atiera a.k.a budakshumort.blogspot.com. Congratulation dear. Dengan ini kamu diperintahkan untuk mengemel butiran diri kepada ku dengan kadar segera bagi proses penghantaran hadiah ke ayu_sabrina@yahoo.com bertajuk FB Season 4. Maklumat yang dikehendaki adalah nama penuh, alamat dan no. telefon.


Jika budakshumort tidak memberi respon hingga isnin depan, maka secara automatiknya pemenang kedua akan diumumkan. Be alert ye dear, supaya tidak terlepas pandang. Pihak farehazone tidak akan bertanggungjawab. mak aiii macam dah baca arahan kat belakang borang pulak. Tiru ayat sejibik sejiban hahahaha. Untuk lebih mengenali pemenang boleh klik banner di bawah. Terima Kasih.

2 org pengomen

June 4, 2011 at 8:56 PM

congratsss kpd pemenang :))

June 7, 2011 at 1:37 PM

terima kasih ye sis..
btw, sis dah dpt ke mklumat butiran diri mieya tuw?
rsenye, mieya dah send kat fb sis..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...