08 June 2011

Akhirnya aku dapat sign in semula,alhamdulillah!

Salam, rindu korang semua..hati aku bergumbira dan bersyukur sangat sebab aku dah boleh sign in balik blog. Aku mahu nangis sekuat hati kerana baru beberapa hari tak boleh buka, aku jadi orang gila dan tension hahahaha.


Pertamanya aku dah selamat berpindah randah dari ehem ke ehem :P, sangat jauh dari lokasi tempat kerja. Pestaim drive sejauh ini, itulah selama ni temoat kerja punya dekat, kentut pun dengar hahaha, padanlah dengan muka kau, rasakan pula.


Keduanya, untuk pemenang FB Season 4, sorry sayang akak tak buka facebook, bolehkah kiranya adik emel semula pada akak maklumat yang diperlukan untuk proses hantar hadiah. Segala kesulitan amat dikesali.


Ketiga sorry juga kepada semua yang dah blogwalking, aku tak dapat nak terjah blog korang, akan tetapi jangan gusar, mulai hari ini aku akan terjah semula blog kalian kerana aku telah berjaya sign in, muka ada senyum la...hik hik.


Keempat, banyak pula nak membebel minah ni. Itu aje kot, nanti ada lagi aku post entry banyak-banyak.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...