01 June 2011

Mengidam kalah mak buyong

Salam, serius tahap kelaparan aku memang menabjubkan pagi ni. Lepas aku teroka seorang blogger punya blog yang penuh dengan gambar makanan, aduhhh telah menggugat diet aku. Diet kersss? ahaks.


Gila teringin weii, aku tak minta yang bukan-bukan, susah pulak diri sendiri nak carikan. Disebabkan aku terpengaruh dengan 2 jenis makanan yang aku tengok tadi, makanya aku mengidam 2 makanan itu juga. Macam mak buyong jugalah, kalau yang tak buyong ni mengidam tak dapat apa yang diidamkan nanti anak tekak terus sakit hehehehe, waklu!.


Apa yang kau nak makan sangat tu hah? Sila lihat gambar di bawah.


Gambar Ehsan dari Google


Big Apple




Sushi


Nampak betapa tragis nafsu aku, setakat makan ini ermmmm celah gigi je, perut lapor jugak. Baik melantak nasi putih dengan ikan sardin goreng bersama kicap cap kipas udang, tangkap leleh sambil perut menyanyi keriangan kan. Aku orang kampung so itulah makanan paling sedap di dunia. Apa ya lu orang rasa?


5 org pengomen

June 1, 2011 at 11:54 AM

suke donut big apple yg ada chocolate kat atas tu...yummy...

June 1, 2011 at 12:27 PM

err.... nak2 shushi.... huhu. dh mengidam jugekkk.... :D

June 1, 2011 at 12:49 PM

Sedapnyer big apple.

June 1, 2011 at 2:34 PM

wahh . sedapnye sushi tuhh .

June 1, 2011 at 5:52 PM

sushi, big apple donut, semua pebrettt arisha tu :)) best kann.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...