09 June 2011

Takda kerjala tu!

Salam, ok aku lewat pergi kerja hari ini gara-gara hal yang mustahak. Dah sampai office semangat nak buat kerja, sekali sistem down pulak, aku tak tahu nak buat apa, belek deskstop yang baru baik demam campak ni, jumpa satu cerita korea, terbaik wook! Tajuknya Playfull Kiss, ala yang dok tanyang kat tv tu. Apa yang best? haruslah babak itu. Babak bila lelaki tu luah perasaan. Apa ingat babak kiss ke? ahaks sampingan tu hehehe gatai.



Bosan pulak tengok siaran ulangan, cerita ni aku dah pernah tengok so excited tu takdala sangat. Cek line sistem lagi, masih hampeh (alasan), so aku saja search gambar seseorang yang sekarang aku suka benar nengok. Kenal Nikita? Aku tak kenal, tapi sejak tengok cerita indon kat tv tu baru kenal itu dia nikita. Serius Comel sangat. Kalaulah aku pregnant nanti nak tengok muka dialah. Meh tengok kalau tak percaya.






Nikita Willy ( Sinetron TV9)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...