08 June 2011

Promote, lama tak promote ni

Salam, mata dah ngantuk tapi gatal nak post entry jugak. Maklumlah gila glamor tutttt, hik hik, takda la, aku dah lama tak mempromosikan perkhidmatan aku ni, eh perkhidmatan facial mukalah. Sekarang aku dah berpindah ke putrajaya, maka dengan itu secara rasminya aku menerima sekiranya ada yang nak buat facial muka di sekitar putrajaya.

Untuk pengetahuan, aku guna produk Nu Skin iaitu Galvanic Spa, terus ke rumah korang. Maknanya? maknanya korang tak payah datang ke lokasi aku, aku sendiri yang datang kat tempat korang. Bestkan? Bila lagi nak manjakan muka korang tu tapi takdala macam kat spa tu. Akak tak mampu nak bayar sewa dik non huhuhu.

Harga masih lagi RM50, no diskaun ya, please kalau bagi diskaun lagi, apa pun aku tak dapat :). Untuk maklumat lanjut, klik je pages kat atas tu ek. Terima kasih dan selamat malam semua.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...