28 June 2011

Siapa di bloglist aku?

Salam, siapakah yang berhak duduk dalam bloglist aku? Semuanya berhak, cumanya aku buat pilihan sendiri. Segi apakah?. Mereka sangat cantik dan kelakor serta banyak memberi info kepada aku. Aku akan letak bloglist yang selalu aku terjah dan menyelinap masuk walau kadang-kadang tak tinggal jejak.

Tujuan letak kat bloglist adalah supaya senang aku nak menghadirkan diri ke blog mereka-mereka yang aku suka. Memandangkan aku ni sangat lemah daya ingatan, makanya memang tak ingat url blog dorang, so aku letak dalam blog list. Puas hati?. Tiada pilih kasih ya.

Bloglist aku dibahagi 3, family, farehazone 1 (blogger) dan farehazone 2 (blogshop). Family memang aku nak tayang seluruh alam bahawasanya aku memang ada keluarga ahaks.

Blog blogger pilihan aku dalam bloglist itu antaranya yang wajib adalah Fatin Liyana, Ujang9897, Yuyu Zulaikha, Ben Ashaari,Cik Epal, Nurulbadiah Lai dan sebagainya. Ewah semua yang femes aje, dah ini antara yang aku suka masuk, nak buat macam mana kan. Antara ye, diulang antara..adik-adik blogger pun tak ketinggalan,yang lain korang cek sendiri la, ramai sangat.

Farehazone 2 khas untuk blogshop yang merupakan tempat aku selalu buka untuk online. Aku ni memang suka perabih duit beli online, malasla katakan nak pergi kedai sendiri. Antaranya edast butik, Old Blossom dan Radiusite.

So persoalannya sekarang, ada ke lagi yang nak masuk dalam senarai bloglist tu? meh silakan habaq kat aku.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...