28 June 2011

Nafsu makan tak pernah berhenti!

Salam, nafsu makan tak pernah berhenti. Itulah hakikat sebenar yang perlu aku terima. Sebab tu badan semakin membesar, hampir sama macam tong dah, lepas ni tak tahu beza mana aku mana tong ha ha ha. Pagi ini aku sangat rajin blogwalking, walaupun tak boleh tinggal jejak memandangkan kat opis shoutmix di blok, terima kasih opis.

Apa yang aku jumpa?. Dua spesis makanan yang tak pernah aku tengok apatah lagi melantak. Nama pun mak aii macam mix melayu omputih, teruja sangat nak bagitahu. Pertama namanya macarons. Nasib tak marathon ahaks, rupanya kaler-kaler macam pelangi gitu. Isi dalamnya macam-macam ada. Aku jumpa kat blog Sweet Vanilla, cik puan doktor kot dia. Tak sangka doktor pun berniaga macarons, katanya promote orang punya. Aku macam nak cubalah.


Keduanya, aku memang rajin singgah blog Nani Rostam. Siapakah?. Mak Hanis Zalikha. Kenal?. Aku memang kenal rapat dia tu, cuma dia je tak kenal aku ahaks. Sebab apa aku suka singgah blog dia, sebab banyak sangat gambar makanan he he he. Yang terbaru, aku jumpa kek pelik tapi menggiur dan menggoncang nafsu serakah makan aku ni. Nama kek tu Pufflova. Mix macam mexico sikitlah. Tak caya, meh sini nak tunjuk.



Ni bentuk rupa paras yang dinamakan macarons






Yang ni pula, Pufflova, tertarik kan?





So, bila agak-agak ada orang nak belanja aku makan dua spesis makanan ini ya?.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...