14 June 2011

Maafkan Daud Su, tak kecewa dah

Salam, memang tak habis lagi, aku nak cakap juga pasal ni,kenapa tak boleh? huhuhuhu, walau sudah habis beberapa hari dan ternyata kekalahan itu sangat menikam jiwa, akan tetapi setelah diperhati siaran ulangan dan membaca kenyataan Daud Su , hilang dah rasa keciwa itu.


Aku dah maafkan kau daud su ewahhh,aku percaya peminat Red Worrior semua pun camgitu juga, sangat memahami situasi 'demo maso tu lagu mano. buke nok jaring gol sdiri, tetapi nok jadi penyelamat apakan daya tok jadi' (konon kecek klate, tapi tak berapa nak jadi, hik hik jangan marah ye), tutup buku dan jom ligan perak malam ni!. yeahhh :).


Untuk pasukan bola kelantan, walau apapun rintangan, kami ada dibelakang mu, boleh tetiba? ya aku bukanlah anak jati kelantan, pengaruh encik suami sangat kuat, hingga Red Worrior menjadi pasukan pilihan aku. Ada yang tak puas hati? hehehehe.



1 org pengomen

June 14, 2011 at 10:12 AM

jangan salahkan daud su. salahkan orang main mercun! :D

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...