13 June 2011

Fasha Sanda lagi dan lagi

Salam, jelas dengan gambar di atas. Apehal dan sejak bila aku menyibuk hal artis-artis ni?. Aku baca harian metro tadi, muka depan si pasha nilah. Seriusly aku sebenarnya suka tengok lakonan dia, dan dia pun cantik cuma...itulah dia manusia bukan bersifat sempurnakan.



Aku tak fahamlah, kenapa semua dok hebok dan sibuk hal si fasha ni, lantak dialah nak skandal dengan sesiapa pun, bukan kacau hidup lu orangkan. Macam back up pula, bukan back up cakap berdasarkan fakta dan privacy je.


Ko ni fasha pun satu, tiada dua dan tiga hehehe, apa kata lepas ni hal peribadi betul-betul dijadikan peribadi. Jawab no komen sudah :p, selagi ko jawab dan bagi kenyataan lagi orang senang manipulasi. Lagi satu, teguran sesama islamlahkan, nak ikut tu ikutlah, kalau taknak terpulang. Kalau pakai sopan sikit lagi manis ko fasha. ok full stop.


Aku pun dok sibuk-sibuk cerita pasal fasha, ko pun menyibuk fareha hehehehe. ok aku salah lagi. *____*.

2 org pengomen

June 13, 2011 at 7:02 PM

macam2 hal lah fasha nie... hee...

June 13, 2011 at 7:36 PM

hahahah skang fasya mmg pemssss abisss kot.. sian la die ni..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...