12 June 2011

Hati sungguh kecewa dengan Daud Su!

Salam, Piala FA semalam sangat mendukacitakan bagi peminat Red Worrior, sudah diambang kemenangan akan tetapi di minit terakhir si Daud Su gol di gawang sendiri pula. Masa tu macam nak baling segala objek kepada dia, hati marah tak hengat, kalau tak kerana kau Red Worrior dah juara bukan terengganu.


Tapi bila difiki-fikir balik, ala sebenarnya tiada rezekikan. Tahniahla untuk terengganu. Masak esok keje aku kena bahan. Ya akur je lah bila dah kalah. Hero mana boleh selalu menang kan ha ha ha. Penyokong terengganu malam tadi heboh mesej aku hik hik. Tak tahan tengok muka encik suami, berkobar pergi stadium, balik muka toya kesiannya!. Encik suami kata inilah perlawanan yang paling mengecewakan.


Tidak mengapa, liga super ada lagi, tolonglah daud su jangan gopoh lagi. Seru peminat RW harus tebus kekalahan semalam!!



Tahniah terengganu, dalam kosmo 'Terma Kasih Daud Su'

6 org pengomen

June 12, 2011 at 10:03 AM

terima kasih daudsu..yeayyyy menang!!!hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/gambar-perkahwinan-penjaga-gol.html

June 12, 2011 at 10:46 AM

mana2 menang pun boleh pasal Perak tak tesenarai pun.... hahahaha

June 12, 2011 at 12:01 PM

even kalah pn tp still puas hati ngan cara red warriors main semalam.

June 12, 2011 at 3:27 PM

kami sayang daudsu(sangat)

June 12, 2011 at 3:51 PM

aku rasa daudsu...sedang cari hospital ...keh3

June 12, 2011 at 4:06 PM

yeahh!
juara!
hik hik

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...